Morfarsminnen

Sådärja. Gillar min nya design skarpt!

Nu är jag hemkommen från bullar, tårta, cola, mobiltelefonspresenter och morfarsminnen. Sitter och väntar på att Idol ska sluta så jag kan se det på internet. För visst kommer det inte där innan programmet är slut på tv?? .. Fast först, klockan nio, ska jag se Andra avenyn. Ser fan inte fram emot det, det är en jävla tråkig serie, men man måste. Har man sett alla dessa över hundra avsnitt så kan man bara inte sluta..

Det var första gången jag var hemma hos mormor och morfar (som jag råkade säga till mamma idag) idag sen morfar dog. Minnen.. Den tickande klockan i rummet som jag och min syster alltid sov i, tvn med alla kanaler (som vi älskade när vi var små för vi hade bara ettan, tvåan och fyran hemma), alla kort som stått på samma plats hur länge som helst, bäddsoffan. Starkaste minnet är nog att vi alltid fick varm choklad till frukost när vi hade sovit där.

Nej, det är jättekonstigt.. Allt ser ut som det alltid gjort förutom att han är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback