Ganska arg.

Haha herre.. Jag kom hem nyss, satte i kamerabatteriet i laddaren och satte på tvn. Höll på att få ryck för femman, min älskade femman som varit en av de mindre brusiga kanalerna gick inte att se på. Såg förjävligt ut. Brusigare än brusigast. Jäklar vad upprörd jag var, alla mina kanaler är ju brusiga men femman är en av de bättre och den kanalen jag kollar mest på. Jag vill dessutom se Roast på Berns ikväll. Insåg efter att tag att det var för att laddare satt i uttaget som det blev brusigt på femman, helknäppt. Nu har jag dragit ur den iaf och det går att se igen. Nära att jag kastade ut tvn genom fönstret där. Och både mamma och pappa fick höra vad jag tyckte om att vi inte har gjort något åt mina skitkanaler på de fem månader som det har varit såhär.

Nu ska jag äta lite mat, återkommer om dagen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fungerar 5:an? :) Jag ser på Roast på Berns nu, skitkul! Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback