Fredag

TUDI. Jag är precis hemkommen från jobbet, mår helt okej. Lite trött och lite mörbultad bara. Barnen på min avdelning blev djur i form av tigrar, lejon och hundar på eftermiddagen (ansiktsmålningar) och några tigrar var lite väl vilda, gick loss med sina klor på mina ben. Ett annat barn bestämde sig för att ta sats och kuta in i mig från sidan så jag tappade andan. Jätteskönt, verkligen. Blev rätt så arg då. Då spottade han så det kom på min läpp. Haha.. bråkstake alltså.

Jag borde egentligen göra mig iordning.. Om en timme ska jag hämta: Elin, Alex, Felicia, Sara på olika platser. Vi ska bege oss till Järna, ut till Ronja där hon, Johanna och David har avskedssak. Blir en lugn kväll, för oss iaf.

Känns som jag fastnat här i sängen. Orkar inte ta mig till sminket och sminka mig.. eller bestämma vad jag ska ha på mig. Har ingen aning?? Som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback