10 sept

Skulle jobbat tre timmar idag men de ringde imorse och behövde mig hela dagen. Var heeelt sluuuut när jag slutade halv fem. Orkade inte ta mig hem, så satt hur länge som helst på kontoret haha.. När jag väl kom hem sov jag, när jag vaknade vid halvåtta var jag så jävla grinig och trött, och hade sån huvudvärk så visste knappt vart jag skulle ta vägen. Har ätit mat och sett Idol nu precis, huvudet börjar bli bättre. Criminal minds är det nu, och efter det är det läggdags för imorgonbitti ringer klockan halvsex. Vi skulle egentligen gått på bio idag men pga. mina jobbtider och att Felicia blev sjuk så blev det inställt, får bli nästa vecka istället.

''Visst är det där en gammal Saab?'' haha.. vad är det med vissa barn och bilmärken?

Pelle hade bränt sig på spisen, detta förklarar Oliver för mig:
''Han brände sig på spisen... det är därför han får ha mustasch'' (bandage)

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback