Why can't this be love?

Hellu. Har fått en liten aning mer klarhet i kvällen nu. Har bestämt att jag inte ska med till Vagnhärad, till min kusin. Vilket är jättettråkigt både för mig och för honom som fyller år.. Men vad ska man göra. Har också bestämt att jag ska åka och handla nu, ska laga mat i form av potatisgratäng och fläskfilé. NU ska jag måla mina naglar. Denna kväll är det extra viktigt. Svart nagellack.

Nu på min Spotify:
Van Halen – Why Can't This Be Love
Kings Of Leon – Sex On Fire
David Guetta – Memories (Featuring Kid Cudi)
Cascada – Evacuate The Dancefloor
Familjen – Det Snurrar I Min Skalle
The Killers – All These Things That I've Done
Pat Benatar – Hit Me With Your Best Shot
Cindy Lauper – Girls Just Wanna Have Fun
Jordin Sparks – S.O.S. (Let The Music Play) - Main Version
Janet Jackson – Feedback

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback