Trött kis.

Ojojoj. Idag var jag mitt livs tröttaste. Gick runt som en robot kände jag och var påväg att somna ett X antal gånger. Det var rätt segt att komma upp kvart över fem imorse när jag vaknade ett dagen innan... Tre timmars sömn vart det. Haha, jag var så trött att när ett barn fick potatisgratäng i håret satt jag bara där och asgarvade. Bara skrattade och barnen fattade ingenting. Är det kul med mat i håret helt plötsligt? Ja när man sovit tre timmar så är det det.. Tydligen. Kunde inte heller låta bli att fnissa för mig själv när lille Isac två år går och sjunger på Svennebanan! XD Eller när Linnea förklarar att hennes syster är hemma från dagis för hon är ''Sjuk i huvudet''. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback