1 Oktober

Första oktober! Skumt hur tiden går så fort, känns som det nyss var sommar och nu är det fan inte långt kvar till julen. Jag längtar efter mysiga julen. Fast tänk om man kunde få tillbaka hur det var när man var liten. Vilken lycka på första advent och alla decemberdagar fram till julafton.

Idag har jag jobbat förmiddag och sen varit nere på stan med Felicia. Tanken var att jag skulle införskaffa lite nödvändigheter och en ljuslykta från Indiska. Tur som man har så var den på rea! Köpte en jättefin vit mössa med tillhörande vantar därifrån också. På H&m bytte jag en lång t-shirt mot en fin mönstrig sak. Med mig från stan fick jag också ett bröstcancer-armband från Guldfynd. Gillade det skarpt. Lyckad runda på stan skulle jag vilja säga.. och idag var det om möjligt ännu kallare ute. Isande vindar, fy. Tur att varma halsdukar och vantar finns säger jag bara! På tal om det så undrar jag nu varför jag inte köpte en vit haldsuk till mina vita vantar och mössa från Indiska?? Får ta och göra det kanske.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Åh så fint, vad kostade det?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback