Tisdag

Fan alltså. Jag har fått lock för öronen = ett skitjobbigt tryck i huvudet = huvudvärk. Jag minns att jag höll på att bli galen förra gången jag hade så en längre tid under en förkylning.

Idag har jag jobbat. Så har jag sett Andra Avenyn och snart ska jag städa så mamma kan dammsuga. Eftersom det måse vara rent, tydligen, imorgon när tv-killen kommer och (förhoppningsvis) fixar mina kanaler. Han kommer klockan halv åtta på morgonen. En bra sak med det är att jag ändå jobbar imorgon. En dålig sak är att jag börjar kvart i nio, vilket betyder att precis vid halvåtta kommer jag ut ur duschen och ska göra iordning mig i mitt rum där han befinner sig. Måste gå upp tidigare för att få på mig kläder osv tills han kommer. Sucks, jag trodde jag skulle få lite sovmorgon!

Inatt drömde jag att Jenny födde sitt barn. Kom ihåg att jag tänkte att det var väldigt tidigt med tanke på att barnet är beräknat att födas i februari, haha. Men det är bannemig snart tre månader kvar bara. Som jag längtar.

Förresten så höll jag på att försova mig imorse. För första gången på jagvetintehurlänge, så lyckades jag stänga av klocka i sömnen. Det var bara ren tur att min mamma började innan mig och kikade in innan hon gick till jobbet. Pinsamt det vore att komma försent. Vakna vid tio eller så när man börjar halvåtta. Kanske måste börja ha två veckarklockor som jag hade förut. Men som tur var hann jag i tid imorse iaf, dock fick jag stressa och det är ju aldrig speciellt trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback