Tisdag 13 oktober

Idag har jag varit nere en sväng på stan med Felicia. Uträttade lite ärenden, jag är på jakt efter en almanacka som jag gillar. På bokhandeln höll de på att packa upp en massa så jag ska tillbaka dit någon dag i veckan. Men imorgon ska jag jobba, halv åtta till halv två. Skön tid. Sedan ska jag antingen hem och hoppas på att Sara kommer in på Skype eller åka till Moraberg, om jag orkar. Har nämnlingen kollat kamera på internet hela dagen. Vet inte riktgt vem jag försökte lura när jag skrev att jag inte skulle köpa någon ny, haha. Jag har hittat den jag ska köpa, det är en canon för cirka 2000 kronor. Kommer köpas för pengar jag skulle sparat (när nästa lön kommer) men vad ska man göra..

Nu ska jag kolla på Andra avenyn och sen sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback