Feliciakväll

Hej. Min dator strulade igår så jag kom inte in på bloggen. Ungefär allt strular just nu. Det är så himla trevligt. Men jag lekte iaf med Felicia igår, vi hyrde film och så. Och pratade om sjuka saker. Filmen hette Kill Theory och för en gångs skull var den inte superkass. Vi hyr alltid superkassa filmer. Inte denna gång. Var nästan lite stolt över oss. Efter filmen såg vi Roast på Berns, Felix Herngren roastades. Det var nog den bästa roasten hittills, jag skrattade jättemycket. Fredrik Vikingsson sjöng fint också. Och jag gillar Felix. Efter det såg vi Vänner och när vi hade kollat upp vem Felix Herngrens fru var, kollat lite bilder från helgen m.m. så lämnade vi tillbaka filmen och åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback