Sjätte oktober

Idag har jag ägnat en stor del av dagen till att laga lunch. Tog mig två timmar att göra smet, steka pannkakor och äta dem. ''Smeten'' blev så rinnig så jag trodde först att jag hade misslyckats totalt (vilket skulle varit så typiskt) så jag var redo att ge upp, men gräddade några och det blev bra som tur var. Var jäkla gott att äta efter allt hårt arbete. Hur ska jag klara av att laga middag åt mig själv när jag flyttar hemifrån när det tar år för mig att steka pannkakor kan man ju fråga sig, haha. Såg film när jag käkade, Harry Potter och den flammande bägaren. Bästa av filmerna hittills om ni frågar mig. Och förresten.. haha.. man märker verkligen att jag har för mycket fritid. Satt och sorterade mina dvdfilmer i färgordning idag i brist på annat.. Haha. Blev jättefint. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback