En kväll hos Daddy! ;-)

Hej. Igår var en jättelyckad kväll. Runt halvfem tog jag och Felicia bussen ut till Vagnhärad där Anna och Johanna mötte oss. Vi handlade mat, pizza, kyckling och paj och gick en kall painful (i fötterna) promenad upp till Johannas pappa. Eftersom det tog en stund att gå så blev det till att värma upp maten och sen åt vi medans vi funderade på hur vi skulle komma in till Södertälje senare. Bussarna gick helknasiga tider. Sen satte vi på matchen och musiken och korkade upp. Jag kollar aldrig på fotboll men när jag för en gångs skull gör det så är matchen supertråkig. Ett mål och inte var det rätt lag som gjorde det heller. Kan dock inte säga att jag bryr mig.. Jag kunde inte bry mig mindre. Men kan ju tycka synd om de som verkligen bryr sig. Fast som jag förstått det så finns de fortfarande en mikroskopisk chans att vi kan komma till vm.

Efter matchen vart det sång och lekar och så. Jättetrevligt hade vi. Och skjuts hittade vi också, Marcus pappa var snäll och ställde upp. Så vid kvart i elva åkte vi in till Södertälje. Jag håller alltid reda på mina saker men denna gång var jag väl kanske lite för förfriskad eller något, för lyckades glömma kameran i Marcus pappas bil. Det var rätt jobbigt innan jag visste säkert att den var där. Aldrig kul när man märker att något dyrt och kärt är borta. Men nu ligger den säkert hemma hos Marcus så det är ju bra iaf. Pga. det så kommer bilderna på efterkälken här i bloggen. Fast har några få bilder nu från andra kameran som också fick följa med hem till Johanna igår.

Det var en rolig utgång! Som sagt lite deppigt när kameran var som bortblåst men det ordnade sig ju så kvällen blev jättebra. Jag blir så glad. Det har varit så misslyckat för mig de senaste gångerna. Men igår var allt bra. Woho. Men tiden gick jättesnabbt ute som vanlig. Vi var ju ändå där nästan tre timmar, längre än vi brukar.

 Tack för kvällen brudar!!






Resten kommer senare som sagt :-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv gullet! Jag hade också en jättebra kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback