Utgång på schemat

Vi åt middag på Heron igår jag och Felicia. Sen såg vi Saw 6. Vi är saw-fans vi två. Idag har vi varit nere en sväng på stan för att köpa lite nödvändigheter såsom strumpbyxor, nagellack och vin. Och nu ska jag snart fixa mig för att åka hem till Sara och äta middag. Sara kommer ju förstås inte vara där.. deprimerade. De andra ska se hockey så jag ska nog ta med mig datorn, sätta mig i Saras soffa och låtsas som att Sara bara är på toaletten. Haha. Vid 19 hämtar jag Johanna på centralen (sara blev kvar på toan) och så åker vi hem till mig. Hur kvällen ser ut sen är ett litet mysterium, när man tror att allt är planerat kan det plötsligt visa sig att det inte alls är så. Men det löser sig nog, det brukar det göra. Utgång står iallafall på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback