Tusen nålar i huvudet

Det är sjukt härligt att jag har haft huvudvärk sedan ungefär två timmar efter sprutan tills nu och det har inte slutat än. Det roligaste av allt är att huvudvärkstabletterna inte hjälper.. Jag undrar om det är en biverkning? Verkar ju inte bättre. Men va snabbt den kom isåfall! Nu har jag även fått för mig att jag kommer ha hvuudvärk resten av livet som en biverkning. Hahaha.. Peppar peppar......

Jag har iaf varit till Coop nu, skaffat ihop lite pengar (genom att lämna tillbaka lite saker som sagt) som jag nu ska ge till min pappa. Är även skyldig mamma 350 kronor. Jag planerar därför att ge henne min påse med mynt som råkar vara exakt 350 kronor. Mohahaha. Jag undrar om hon kommer gå med på det? Jag har ju ändå ingen aning om hur man växlar in sånt och orkar knappt bära den där påsen, allra minst ända ner på stan. Jag hoppas hon går med på det. Då är jag äntligen skuldfri! Halleluja

Ikväll ska jag få främmande, det är föstås om jag inte hunnit sticka in något vasst föremål i huvudet pga. denna huvudvärk och kolat vippen innan det. Vi får se hur det blir.. Jag hoppas det inte går så långt. Kanske blir huvudet gladare om jag kollar lite i nya H&m-katalogen som kom i brevlådan idag. Har ju trots allt en 50kronors rabattkupong!

Kommentarer
Postat av: S. Ahrén

1.Gå till din bank och växla, inga problem.

2. haha Camilla :P Du har väll varit så himla orolig över sprutan, så när du väl tog den släppte allt, därav huvudvärken! ;P

Postat av: Camilla

Ja men hur ska det gå till när jag inte orkar bära påsen :( Haha.

Jo kanske men tror du inte den huvudvärken skulle kommit direkt efter isåfall o inte två timmar efter haha? :P Det äer iaf lite bättre nu:)

2009-11-11 @ 23:11:00
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback