Söndagsnatt

Jag har just skypat med Sara som kommit till sin nya familj, allt är jättebra hittills och för det är jag så glad. Ska nog kika på lite OC och dricka den där julmusten jag inte hunnit med än idag.. Problemet är bara att jag ligger på säsong fyra, sämsta säsongen men inte bara det, sämsta avsnittet. När det är jordbävning ni vet.. Jag vet inte varför men jag gillar det inte alls. För drastiskt och 'overkligt'. Men men, större problem finns ju. Lite smått kaos runtomkring mig just nu känner jag. Förresten, på tal om något helt annat, så sprutade pappa in luft i min datafläkt förut idag och jag märker jättestor skillnad! Nu när all damm i fläkten är borta jobbar den inte alls lika hårt och låter knappt något. Ganska bra gjort av pappa. BRA INITIATIV. Så att säga. Ikväll har jag knåpat lite på min önskelista. Tror det blir ganska bra. Nu är det bara att börja tänka på vad man ska köpa till alla andra.. En av ca sex stycken är köpta. Och som sagt drygt tre veckor kvar..

Tack gode gud för Skype. Vad skulle jag göra om jag inte kunde prata elr se dig på ett år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback