Oh happy night.

Hej. Igår gick jag och la mig halv ett.. Stängde av ljudet på mobilen så ingen kunde ringa och fråga ifall jag kunde jobba. Kände att jag behövde en extra dag att vila upp mig på efter lördagen. Vilken tur att jag gjrode det! För jag har haft en hemsk natt, den trejde i ordningen av hemska nätter på senaste tiden. Magknip på hög nivå. Jag somnade visserligen när jag gick och la mig, fastän jag redan då hade ont, men vaknade vid halv fyra och då ... var det inge roligt alls. Fy för dessa nätter! Vetesäcken, min älskade vetesäck var UPPTAGEN av min syster. Inte OK med tanke på att den är det enda som fått mig att somna de andra två gångerna. Men till sist.. när jag vidtagit den allra sista åtgärden jag kunde komma på(ingen rolig upplevelse), så gick det att sova efter ett tag. Vaknade vid tvåtiden idag av att mamma ringer på hemtelefonen. Ringer upp henne och ''Varför svarar du inte??''  ''Jag sov??!'' ''Klockan är två??'' ''Oj..'' Jag kände mig helt utmattad, kunde sovit minst tre timmar till. Men jag fick iaf jobbtider till imorgon. Frågan är bara hur jag ska kunna somna ikväll när jag sov till två. Men det ordnar sig.

Jag känner mig lika skör och rädd att magontet ska komma tillbaka som efter alla sånna här nätter så jag har inte vågar röra mig ur sängen. Men jag måste nog gå upp och fixa någonting att äta nu. Sen ska jag lägga mig tillbaka här och se OC.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback