Nov. 15, 2009

Idag har jag mest tagit det lugnt. Varit och hämtat mina saker hos Felicia, pratat snabbt om igårkväll med henne och senare har jag skypat med Sara. Var nog den sämsta mottagningen någonsin, konstigt och väldigt jobbigt när det hela tiden hackade så man fick säga om ungefär allt :p .. Hade tänkt sätta på en film nu, jag har hur många som helst på datorn som jag inte sett, men jag kan bara inte bestämma mig. Så jag tror det får blir OC istället. Hade kanske tänkt se The Alphabet killer men jag tror jag sparar den till när jag har sällskap, hur mycket jag än brukade se skräckfilmer ensam förut så gillar jag inte det längre. Jag får bara för mig en massa när jag ska gå och borsta tänderna sen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback