In med Jerry på planen

Hallå! Ikväll har vi (jag och felicia) mött Johanna på stan och hyrt en film. Sedan har vi handlat naturgodis och varit på jakt efter julmust. Vi hittade ingen kall julmust, vad ere för skitaffärer vi har här på stan kan man fråga sig. Sen åkte vi hem och satt och babblade om allt mellan himmel och jord i min säng, insåg efter ett tag att det inte skulle bli någon film för prata och sånt verkade mycket roligare. Sedan satte vi igång med ett litet projekt som det så ofta kan bli när man är hemma hos mig, denna gång gjorde vi om en låt. Indianerna went Huliganer. En och två och tre huliganer.. om någon vet?? Det tog en jävla tid innan alla hade lärt sig den nya sången och ännu längre tills vi kunde spela in en någolunda felfri sång på kameran. Haha. Reslutatet kommer kanske på Facebook imorgon.. Kan ju säga att Ica-Jerry är inblandad.

Så vi hyrde en film vi aldrig såg, haha. Men om jag orkar ska jag nog kolla på den efter jobbet imorogn och sen åka ner och lämna den. Ska jobba till halvfyra imorgon på småbarnsavdelningen, det blir nog lugnt. Det brukar vara lugnt där, men lugnt kan ju också bli ganska tråkigt.. Men det finns några guldkorn, man får inte ha favoriter säger min mamma men när man är vikarie så får man faktiskt det har jag bestämt. Fast inte så att jag ger mer mat till de jag tycker mer om... Eller jo, mohahaha. Nejdå. Vill ju inte göda dem! ;) Nej jag behandlar faktiskt alla lika. På riktigt. Men det är klart det finns vissa barn som är charmigare än andra.

Nu ska jag sova så jag är utvilad imorgon inför den tuffa dagen.. Hehe. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha jag hade den låten i huvudet hela kvällen igår..

Postat av: Camilla

För att den var bäst såklart:d

2009-11-12 @ 19:27:03
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback