Igår

Igår hämtade Felicia och hennes lillasyster upp mig så åkte vi och handlade mat. Väl hemma hos dem åt vi och såg på The terminal, en ganska rolig fillm tror jag vi alla tyckte. Den var dock lite seg ibland.. Över två timmar lång. Vid åtta såg vi Idol och det var ganska tråkiga låtar, tyckte jag. Kände endast igen två: Since you've been gone och You're the storm. Men det var väldigt spännande, man hade ju ingen aning om vem som skulle åka. Jag hoppades på Mariette och se så bra det blev. Jag tycker Calle är bra men inte så bra att han förtjänar att vinna, så därför tycker jag att Towe och Erik ska vara i final. Och att Erik ska vinna. Såklart. Efter Idol såg vi lite av filmerna The Cell och Ryktet går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback