If you meet me halfway..

Jag har haft mystiskt ont på ett ställe hela dagen. Under vänstra revbenen ungefär. Och har funderat hela dagen på vad som sitter där under men har ingen aning och ingen jag frågat vet. Nu verkar smärtan, som har kommit och gått, ha lugnat ner sig. Skönt det för jag får för mig en massa saker. Cancer kanske???

Ikväll har jag spelat gitarr, lagat mat, sett på tv och så. Nu känner jag mig dock ganska uttråkad så jag ska nog borsta mina tänder och lägga mig och läsa innan jag sover. Har börjat göra det lite varje kväll, läsa några sidor. Twilight, läser jag, och fastän jag sett filmen är det ganska kul. Det är så annorlunda i boken, liksom mer. Fast jag tror nog det hade varit bättre att läsa boken innan man såg filmen, för då hade man fått egna bilder i huvudet. Som det är nu så ser man ju bara Twilight-filmen-Edward, Twilight-filmen-Bella och ser situationerna som i filmen osv. Om ni för står vad jag menar.. Men inte fy skam att se Twilight-filmen-Edward i huvudet iof. (Å andra sidan kanske det är bra att läsa boken efter för då blir man inte besviken pga. förväntningar inför filmen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback