I hope you had the time of your life

Herregud. Alldeles idag mådde jag hur bra som helst och nu på kvällen har jag bara helt plötsligt fått en helt förstörd hals. Ändå kände jag mig sjukt sugen på att spela gitarr och såklart sjunga till, det måste man ju. Kanske inte en sån smart idé, min hesa hals borde nog egentligen vila. Men jag blev sugen när jag såg Mariette sjunga Time of your life. Sökte upp den och såg att ackorden passde mig alldeles utmärkt. Sen fick jag lite tips av Tomas också så har spelat lite One of us och provat på Save tonight som dock var ganska svår.. Sen blev jag plötsligt jättetrött så nu har jag lagt av för idag. Jag vet inte vad jag ska göra nu, kankse sova? Jag har förbannat ont i halsen. Sucks!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback