Fredag den 13e

Nu är jag hemkommen från stan, och med mig hem följde en paljettjacka och en mascara.. Precis innan jag åkte kom mamma hem från stan med en jättefin ros till mig. Stor och ljusrosa. På kortet stod: Till dig för att du var så modig! Ibland lönar det sig att vara spruträdd ;) Haha. Jag tycker själv att jag var modig. Men jag vill inte göra om det. Har hört att man behöver ta en andra sputa mot denna influensa men så har jag också hört att man inte ska behöva det, så jag undrar hur det är? Förresten så mår min arm så mycket bättre idag, vilken lättnad. Hade inte velat gå ut (vilket vi nog ska göra imorgon) med den onda armen jag hade igår alltså. Jag är bra rolig förresten, inatt har jag sovit på min onda arm hela tiden, för jag gav mig fan på att jag skulle ligga på min favoritsida fastän det gjorde ont :D

Snart ska jag skjutsa min mor och far till min faster och sedan kommer Felicia och hämtar mig. Mot Heron city ska vi åka då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback