Får jag inte nitar och läder, sätter du vår kärlek på prov

Åh vad bra det blev igår! Förutom några missöden.. Men sånt får man räkna med har jag lärt mig. Vi började kvällen hos Felicia där hon, jag, Linnea och Linnea lagade mat. Potatisgratäng och kött vart det, gick dock inte smärtfritt då oljan som vi stekte i skvätte som fan. Stack på armarna när man stod där och stekte. Vart jättegott iaf! Sen korkade vi upp våra flaskor och lite senare kom Emil och Geroge. Och ungefär när vi skulle dra kom Paulina. Vi åkte ner på stan med Linnea som körde och gick till 550. Bra kväll där, inte jättemycket folk men ju längre kvällen gick ju fler blev det. Ganska skönt att inte behöva trängas! Kvällen slutade väl sådär.. Men jag träffade iaf på några vänner som skulle åka taxi hem, så de släppte av mig på vägen. Snällt.






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback