E det såhär när man är kär när man är liten?

PJU. Idag mår min blogg bra igen. Vet inte om ni såg den igår? Såg ut som jagvetintevad. Blev nästan lite orolig där ett tag. Igår jobbade jag iaf till två, skitbra jobbdag. Allt var frid och fröjd. Vid kvartövertretiden så hämtade jag Felicia och Linnea så åkte vi och handlade på Willys inför imorgon! Då ska vi ha avskedsmiddag för Linnea som åker till Dublin.. En månad ;p Haha. Vi handlade mat men vårat älskade Stockmos (till groggvirke) fanns inte så vi fick åka till Ellbe och köpa det. Det var det så värt! Men innan det hände en skum sak, haha. Vi hade just satt oss i bilen och var påväg ut från Willys parkering. Det regnade och var grått. En gubbe kom springande emot bilen och jag hann säga ''Varför springer den där gubben emot oss?'' innan han rycker upp dörren och jag hann få ont i magen och tänka alla möjliga tankar, och Felicia skriker och Linnea likaså, haha. Det var så jävla kul, vet inte vad jag trodde han skulle göra. Men visade sig att han hade tagit fel på bil, haha, ''Sorry'' sa han och stängde igen. Och där satt vi vettskrämda, haha! Kollar man inte in i bilen innan man går in i den??

På kvällen åkte jag och Felicia till Emil och spelade playstation. Playstation, inte playstation 2 eller 3 utan playstation. Haha, min systers gråa gamla playstation. Vi spelade Tekken, nått Hacke hackspett-bilspel och Crash bandicoot. Det sistnämnda är ju bäst! Synd bara att det hängde sig efter en bana.. Haha. Men det var en rolig bana! Efter det såg vi på bilder från Emil, Tom och Thims suntrip och på Bert, och sedan vare 1000 frågor á la Felicia. Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Felicia

älska bert :D

2009-11-07 @ 12:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback