Black shoes

ÅH! Jag är så lycklig. Jag hade tänkt önska mig ett par skor i julklapp, dessa på bilden från H&m. Dessa skor kollade jag på dag efter dag och tänkte att jag skulle klicka hem dem.. Vet inte varför jag tvekade eller sköt upp det, men till sist var min storlek borta. Slut. Haha, så typiskt. Sorgligt var det. Men nu har de tydlgen fått in fler!! Och eftersom jag har en rabattcheck på 50 kronor som går ut i slutet av denna månad så ska jag passa på att använda den och köpa lite mer saker också. Min lön kommer ju imorgon och jag har känt mig så pank på senaste tiden så det förtjänar jag. Funderar på en kofta bland annat, men osäker på vilken färg jag ska ta. Vit är finast, men passar nog bäst i mörkgrå. Här är koftan på fina Johanna.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja beställ en du också, du kommer inte bli besviken, den sticks ingenting alls ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback