4.0

Idag blev jag väckt vid åtta och fick frågan om jag kunde jobba. Men jag sa nej eftersom jag inte mår helt bra, vilket jag har haft dåligt samvete för hela dagen. Men som sagt så mår jag ju inte helt bra så det borde jag väl inte haft. Har iaf sett film och tagit det lugnt bara.. Mådde lite bättre där mitt på dagen men nu är det samma igen, ont i halsen, vänstra halsmandeln och under tungan på vänster sida. Lite skumt. Varm och kall om vartannat men tror inte jag har feber.. Jag ska iaf jobba imorgon, till klockan två.

Såg förresten Die hard 4.0 idag, trodde inte jag hade sett den men det hade jag märkte jag när jag började kolla. Den är jäkligt bra!! Gillar alla Die hard-filmer. Yippie-Kay-Yay, Motherfucker!

Criminal minds nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback