VALBORG 2009

Valborg. Jag hade fruktansvärt tråkigt på dagen så jag åkte till Brunsäng till Sara och skulle hämta lite bilder som jag ville ha. Hon och Jessica hade precis kommit hem från mösspåtagningen, åh?! Snart är det er dag. Såvida inte alla dör av Svininfluensan innan det:D Hehehe.. När jag hade gjort det så skulle de iväg till Sthlm så då gick jag upp till min moster som bor grannar med dem och där satt halva släkten och fikade. Ja joinade med en sockerdricka och stekte i solen. Sen gick jag med Vilmer och Jenny till lekparken. Det är så underbart att se den där ungen skratta alltså. Guld värt!

Jag åkte hem och gjorde mig iordning och sen åkte vi tillbaka tll Brunnsäng och grillade i solen. Fast sen försvann den så då vart det ritkigt kallt.. Men jag skjutsade Linda till Östertälje station, åkte hem till F, pratade om allt och inget i hennes vita rum, åkte hem till mig, fixade lite, hämtade Johanna. Där och då påbörjade vi kvällens turné, haha. Började med en trip på stan men därifrån blev vi ivägskräma och jag tänker inte skriva varför men vissa kanske kan gissa. Så efter det åkte vi upp till Bårstabergen och hem till Martin där det dracks och så. Trevligt trevligt, förutom att vi träffade en störd människa som gick oss på nerverna. Not a very nice person.

När de andra där skulle ut så packade vi in Viktor i bilen och skjutsade hem honom till Mariekäll. Vidare till Brunnsäng, hem till Kim för säga hej till Simon mfl. Party i bilen.. ! Balonger var också inblandade. Däirfrån åkte vi ganska snabbt och då var det dags för Johanna att åka hem för hon skulle upp idag vid tio (den jäveln) för att åka till Ggb. Jag och F babblade massa utanför Johannas hus tills vi bestämde oss för att göra ett nattligt besök på McDonalds. Vi Mcdrivade och sen ställde vi oss där på parkeringen men fick inte en lugn stund! En skum bil stannade precis bredvid vår och satt och stirrade. Tills de, en kvart senare insåg att vi inte ville leka med dem o deras vita Irakiebyxor. Även om sådana (byxor) är jäkligt snygg och fina. En till bil stannade och ja, där var de också lite skumma. Man skulle nästan kunna tro att de hade snott bilen så som de betedde sig.

Efter babbel, skönsång och lite mer åkte vi hem.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback