Melissa Horn och Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut

Jisses så trött jag är.. Har jobbat några timmar idag. Det tar fan kol på mig.. Nu är jag hemma under min filt iaf. Vi har varit ute och lekt i regnet, mysigt. Blött. Tur att det bara duggade. Sandkrig och tillsägningar, och så barn som inte kan lyssna när man säger att de inte får göra en sak resulterade i att jag röt till så högt att allt stannade upp, och jag fick huvudvärk. Haha, ibland blir jag förvånad över mig själv. Men ingen unge fattar om man inte säger till på skarpen. Lika bra att görat. Att slänga sand i ansiktet på en kompis är ju inge vidare trevligt.

Trött man blir..

På vägen hem hämtade jag ett paket som jag nästan hade glömt bort, från h&m. Bikiniöverdelen och trosorna. Fasligt vad lång tid det tog för det att komma. Det verkade bra iaf, har inte orkat prova. Har bara orkat kolla på OC. Och plocka bort sammanlagt 14 glas och fyra tallrikar från mitt rum. Haha, ja det var smockat med glas här. Även mackorna som vi gjorde i lördags natt men aldrig åt upp stod kvar i två dygn. So fresch. Blev lite orolig för flugor, så tänkte det var bäst att fixa bort det. Plus att kaviarlukten tog över i rummet. HEEH!!

Just nu känner jag att jag borde städa av en anledning. Nämnligen för att min Ipod är borta. Letade imorse men hittade den ingenstans. Blir lite orolig, den är ju en av mina käraste ägodelar. Men ja, kanske hittar jag den när ja städat.

Imorn, imorn.. :D ♥ Mihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback