Kubb & skräckhistorier

Igår. Hölö, kubb.. Killarna mot tjejerna. Tänker inte berätta hur det gick ;D Vi skulle vunnit, tror de fuskade.... ; -) Sedan blev det för kallt så vi satte oss på altanen vid värmen. Vissa (killarna) gick in och såg hockey. Som ändå slutade skit, om jag förstod det hela rätt? Vi andra (tjejerna + pontus haha) satt kvar på altanen. Mina små högtalare kom till nytta. Ljus fixades också. Jordgubbar och vindruvor hade vi köpt med oss. Filtar.. När killarna hade tröttnat på hockeyn blev det skräckhistorier som senare övergick till.. sanna historier. Berättarljuset, haha.

Sen åkte vi hem i spöregnet, lite läskigt men det gick bra. Ironiskt nog slutade det regna när vi var hemma i Södertälje. Skjutsade hem Sara och när vi var påväg därifrån ringer hon och säger att min pappa är där, han vill åka med hem. Pappa kom, pappa var lite lullig. Haha, lilla pappa. När vi har lämnat av Felicia börjar han snacka om att han tycker jag kör så bra, jag kör med pondus. Och ''även om jag tagit några glas nu så vet jag vad jag pratar om. Och Camilla... Jag är imponerad'' . Haha, vad jag garvade. Han var inte nykter någonstans alltså. Och ''Allt handlar om.. att man ska köra med marginaler. Det är så jag har kört i alla mina dagar, och jag har aldrig krockat. Och Camilla, jag tycker du kör med marginaler''. Haha.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback