En shopaholics bekännelser

Förstår mig inte riktigt på mig själv. Gick upp vid tio igår, jobbade fyra timmar och var helt slut när jag kom hem. Idag ringde klockan fem, jag jobbade sju timmar och när jag kom hem... så drog jag iväg igen. Blev inge sova som jag hade tänkt. Jag åkte iväg till Moraberg i lite ärenden, sen var tanken att jag skulle ner på stan för att köpa endast en svart bh, leggings och nylonstumpor. På h&m shoppade jag även ett par trosor och en tröj-aktig sak. Gick in på Lindex för att kolla bh och när jag skulle betala det jag hittat, dvs en klänning, en kofta och en bh så sa det NÖÖÖÖT och på mitt kort fanns 80 kronor. Pinsamt. Speciellt eftesom jag först provade köpa alla tre sakerna. Nej det gick inte. Provade två. Nej. Provade endast klänningen. Gick inte. Provade endast bhn som var lite billigare än klänningen, GICK INTE. Hehe nejmen ja då får jag väl lägga undan dem då. Hehehehejdå.

Så skulle jag handla middag på Ica men det hade jag ju inga pengar till. Gjorde ett kontouttrag och insåg att de sista pengarna  gick till spit. HEHE. När jag kom hem slängde jag in mamma i bilen, åkte ner på stan igen, tvingade henne att köpa sakerna och åkte hem igen. Nejdå, hon gjorde det faktiskt frivilligt. Lilla älskade mamma.

Imorgon är en fullspäckad dag ska ni veta.
Ikväll har jag också en del att göra. Hemliga saker. Spännande va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback