Spending money

Jag och Felicia besökte huvudstaden idag. Det enda jag hade i huvudet påväg dit var skor skor skooor.. Och ja, nu mår mitt skosug rätt bra. Kom hem med tre par, varav ett par helt underbara! Jag kände inte för att handla kläder med kom ändå hem med två linnen, ett par jeansleggings och en kjol. En väska, ett halsband, ett hårband, leggings.. Jag tänker inte ens säga hur mycket jag handlade för. Skäms lite. För att inte snacka om mitt dåliga samvete. Som jag sa till Felicia på vägen hem så har jag nästan lust att lämna tillbaka sakerna bara för att få tllbaka pengarna. Man känner sig så fattig när man har gjort av med så mycket pengar. Men alla saker var jättefina, några rikiga favoriter. Så behåller dem nog ändå ;)




Kommentarer
Postat av: e

Jag gillar linnet i mitten.... från MQ?

Postat av: Camilla

Ja det är helt underbart! Yes, 399:- :)

2009-03-11 @ 20:26:41
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback