19 mars, en månad kvar tills jag fyller 20

Jag är så tröööööött. Åkte iväg vid halv elva imorse och kom hem vid sju. Det gick bra att komma dit, jag hittade. Pju. Och kursen var så mycket roligare än jag trodde. Intressant också. Tre och en halv timme gick hur fort som helst.

Egentligen har jag lust att sova. Men jag måste invänta Big brother och se det. Imorgon ska jag plugga teori och övningsköra med pappa. Jag känner paniiiiik ang teorin. Jag har inte ens läst teoriboken, haha. Ett kapitel bara. Kanske dags? ;-)

Fan va svinkallt det var idag förresten. Fy. Snöade gjorde det också.....

Jag laddade min mp3 igår som tur var. Så hade lite nya låtar att lyssna på. Men efter de två timmarna jag åkte dit på så tröttnade jag på det mesta jag hade. Men så på hemvägen hittade jag Pojken som kallades det-ljudboken som jag la in förra sommarn. Så det lyssnade jag på hela vägen hem. Hemskt det där. Man kan inte riktigt fatta att det har hänt på ritkigt. Hon knivhugger honom, tvingar honom att äta bajs, sin egen spya, tvingar honom att svälja klorin, diskmedel, ammoniak. M.m.. Sjuuuuuuuukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback