Hong kong and Toulouse

Innan körlektionen hann jag med lite shopping. Haha... Var inte meningen att jag skulle handla, skulle bara kika lite innan lektionen började. Men jag hittade en fin body på JC och när man väl börjar kolla på nagellack så kan man ju inte gå därifrån utan att vilja köpa allihopa. Men jag fick välja två. Någonstans måste man ju dra gränsen ;p ..

Efter körlektionen tillbringade jag två och en halv timme på körskolan och gjorde dataskrivningar. Lärorikt! Sen hälsade jag på Sara lite som jobbade på Intersport, diskuterade helgen lite.

Ni som kollar på Den rätte för Rosing. Hur fan kan Johan vara kvar i det där programmet? Dryg, nonchalant, ful, störande. Nej usch.. Står och klankar ner på Hugo, Ludvig och Niklas som gick ihop och köpte en present  till Linda när han själv LÅG OCH SOV och inte ens köpte en present över huvudtaget. Det enda han gör är att pika Hugo för hans ålder och sova.... Yeah, jag är helt inne i skiten ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback