Virrig

Godmoron hörrni tänkte jag skriva. (men klockan är ju halv sex på eftermiddagen) Jag är helt seg i huvudet. Jag kommer inte ihåg saker jag gjort för några sekunder sedan (ex. satt vid bordet och frågade mamma efter papper, ''men det står ju där bredvid dig, du gav ju mig just en bit papper'' sa hon. Det kom jag inte ihåg att jag hade gjort, verkligen inte.), eller andra saker, eller vilken tid saker hände. Helt virrig. Tror det är nästäppan och locket för öronen som gör det.

Vill bara att skiten ska försvinna!! Helgen börjar närma sig nu.

Idag kom lönen också. Jag lyckas alltid tro att jag kommer få mindre än jag sedan får, så när jag sedan får det så blir det en glad överraskning. Men jag ska spara allting till i sommar. Tråkigt nog, eftersom jag varit sjuk den här veckan och inte kunnat jobba något, så kommer nästa lön bli rätt så liten. Men men ... Finns fler månader innan sommarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback