Caroline till Eurovision?!



Det var ju Caroline Af Ugglas som gick vidare igår, i Andra chansen. (Och även Sarah Dawn Finer) Okej, tänkte jag, hon lär ju ändå inte ha någon chans i finalen den 14e. Tills jag läste Aftonbladet. De hade gjort en undersökning och enligt den var Caroline final-favorit med stora marginal. Vad tänker folk med? Tror de verkligen att den där udda, skumma, besynnerliga låten kan vinna Eurovision? Och jämfört med Måns, H.E.A.T och massor med andra, som är så mycket bättre. Tänk om Caroline vinner den 14e. Skandal ju. Pinsamt om Sverige skulle skicka en crazy brud som ser ut som jag vet inte vad när hon sjunger sin låt till Eurovison.

Jag vet inte varför men jag tänker på Joel bitar när jag hör låten, haha.

Lyssna på alla bidrag här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback