Två håriga vildsvin

Inatt drömde jag att min mamma hade dött, igen. Jävla skitdröm. Kände av känslor från drömmen hela dagen sen... Fattar inte varför jag drömmer sådär.

Jobbade på förmiddagen. Vi var ute i skogen och det var jättefint.. Hur mycket snö som helst, de stackars barnen fick kämpa för att komma fram :p Fast runt halvtolv, när vi kommit in, så skulle jag vara en liten stund på en annan avdelning, sista halvtimmen innan jag slutade. Så typiskt för då fick jag huvudvärk, vilket jag hade sluppit hela morgonen. Käkade lunch hemma och vid två hade jag tid på Tallhöjden igen. Provade på lite massage idag. Först var det jätteskönt, men så kom hon till mina ömma områden och fysatan alltså.. Gjorde jäävligt ont. Mådde jätteilla, så ont gjorde det. Och huvudet blev ju inte direkt bättre av det... Hade några rejält stora muskelknutar sa hon. Not nice..

Hade bestämt att jag skulle till trafikskolan sen och plugga teori, så trots huvudvärken så gjorde jag det. Två timmar senare var jag påväg hem, o hann precis hålla tårarna tillbaka tills jag kom innanför dörren. Då brast det, jävlar vad ont det gjorde. I huvudet alltså. Hatar att just mitt huvud är världens känsligaste huvud som får alla möjligt sorters huvudvärk hela jävla tiden. Tog några tabletter och försökte vila lite iaf.

Dumt beslut av mig men jag åkte ut och övningskörde sen, lite senare. Hämtade Linda i stallet och så. Kände att jag inte orkade ligga hemma och ha ont så tänkte att det kanske skulle bli bättre om jag kom ut, o fick något annat att tänka på. Och det lugnade faktiskt ner sig liite, men det är ändå jävligt osmart o köra bil när man har huvudvärk o inte är fullt koncentrerad. Påväg till stallet förresten, så ropar pappa plötsligt till, ''Ta det lungt här nu!!'' och jag som bara ser en tom väg framför mig fattar ingenting. Ingen bil eller människa i sikte. Sen ser jag två håriga vildsvin stå vid vägkanten! Läskigt! De och vi klarade sig som tur var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback