Tisdag

Jag är helt slut. Och ändå har jag inte gjort mycket idag alltså.

Stört mig på mitt lock för öronen, sett på 24, badat och pluggat teori. På kvällen sett Vänner, Den rätte för Rosing och Desperate housewives. Idag är det förresten exakt 20 dagar kvar tills jag har mitt teoriprov. Så nu måste jag plugga varje dag har jag bestämt för att hinna lära mig allt.

Jag blir ärligt talat helt gaaaaalen på detta lock för öronen. Det är så otroligt störande, jag hör inte vad jag själv säger knappt, speciellt eftersom min röst låter helt cp pga. hals och näsa. Det bränner överallt, ögon, hals, näsa.

Jag såg att
Johanna hade köpt nya bikinisar så då blev jag också sugen! Ska kika runt lite på internet.. Men tror nog ändå jag köper i affär, större chans att det blir bra om man kan prova. Man ska vara ute i tid om man ska få något bra! Jag hoppas att det finns fler ''bh-bikinisar'' det  här året. Jag gillar inte trekantsbikinisar, vilket i princip var det enda som såldes förra året.

Bikinisar.. vilket fult ord.


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: hon ska jobba utomlands med fritidsresor! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback