Svart spets

Hm hm hm... Rätt kass dag och den lär väl inte bli bättre. Jag såg på Andra avenyn imorse och senare åkte jag och pappa ut och övningskörde. Huvudhelvetet krånglade redan då. Får ryck på det.

Vi körde förbi Ellbe och handlade, sedan till Coop och gick på systemet och så förbi Tumba. Efter rundan hämtade vi Felicia och körde ner på stan. Felicia köpte presenter till Linnea och jag köpte ett par trosor. På stan fick jag hicka också. Hicka och huvudvärk, ingen bra kombination. Extra ont varje gång man hickar. ''Du får en miljon'' sa Felicia till mig inne på H&m. ''Det där funkar ju aldrig'' tänkte jag, men tror ni inte det gjorde det? Skumt :p Det bara slutade!

Ni vet det
där som jag var så upprörd över? Det ordnade sig. Det blev bra. Tur.

Ikväll ska jag se Final destination och såklart Big brother. Sorgligt att jag inte kommer ha tv400 om ca tio dagar. Vad ska jag ta mig till då liksom? Mer än så blir det inte ikväll. Men jag är inte riktigt på G, så det gör inte så mycket. Hoppas att huvudvärken försvinner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback