Saturdaynight

I lördags åkte jag och Felicia hem till Sofie där hon och Frida redan var. Ganska lagom till att vi kom så blev klockan halv nio så vi släckte ner alla lampor och tände en massa stearinljus. Sen satte vi oss och drack drinkar och pratade och skrattade. En väldigt trevlig och mysig stund! Datorn med musiken var dock nödvändig el så den fick vara på! Hehe. Efter en stund började det droppa in lite pojkar, först kom Wurre och Emme och lite senare Affe, Seppo och Fredde samt Emma. Och någon mer kis lite senare som jag inte minns namnet på. Vi fortsatte köra på tända ljus och släkt efter att ''The earth hour'' var slut också. Och efter en stund åkte Våghals fram, fast det byttes ut pga. att det var lite segt till ''Jag har aldrig''. Runt halvtolv sprang killarna iväg (tog en taxi?) och vi tjejer gick ner till 550. Ställde oss vid killarna i VIP-kön (den ''riktiga'' var sjukt lång) och kom in på 5-10 minuter. Det var skönt! Dock där inne var det väl ingen hit. Men hos Sofie var det en hit. Där var det jättetrevligt! Kvällens tråkigaste var att Johanna inte kunde komma.. :( Men det får bli en annan helg :) Kvällens roligaste var kanske när Felicia skulle bli av med hicken och ställdes upp och ned av Affe. Eller något annat roligt som jag har glömt bort. Det är ju lätt hänt. Att man glömmer alltså.















Kommentarer
Postat av: Felicia

kan du ta bort snusmumrikbilden här med? :P

2009-03-30 @ 13:56:16
Postat av: Johanna

åh. jag ville också vara med :(

Postat av: Camilla

Jaa.. Jag ville att du skulle! Men som sagt, det kommer fler helger :)

2009-03-30 @ 23:55:42
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback