Prickigt

Idag hade jag körlektion. Nu har jag haft fem olika körskolelärare. Och det jobbar sex stycken där jag kör. Så alla utom en. Men honom får jag väl säkert köra med nästa vecka, eller något. Aja.

Jag gick på stan en liten stund efteråt och hittade en bikiniöverdel som jag köpte. Tänkte att, om jag ska hitta någon fin ny bikini, så får jag nog överge min idé om att att det måste vara en bh-bikini.

Jag såg ett klipp från OC i Emelies blogg igår så idag satte jag igång och kollade på OC från början. Det är verkligen så jävla bra. Bättre än allt annat. Och Ryan är så sexig. Och Summer är pluffsig i ansiktet i första avsnitten. Och Sandys och Seth's kommentarer äger. Bäst.

Så har jag övningskört till Willys också och handlat middag. + groggvirke och bakismat. Hehe ;) Men vi får se hur det blir imorgon.. Men det känns som att det kommer bli utgång. Men man vet aldrig. När vi skulle hem från Willys så snöade det supermycket så då fick mamma ta över. Hoppas INTE det snöovädret är kvar nästa vecka. Känns som allt möjligt ska komma ivägen för mitt körkort. Sjuka körskolelärare och lektioner som går bort vilket gör att det går saktare där, jag blir sjuk, och så snöoväder. Suck.. Just my luck.

Jag är inget fan av prickar egentligen.. Men jag fastnade för denna.
Syns inte så bra men det är guld runt prickarna.

Kommentarer
Postat av: Emma

åhh hehe jag har den i vitt och rosa :P Jätte fin!

Postat av: Camilla

Ja jag gillar den skarpt:D

2009-04-04 @ 19:58:14
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback