Imorn ska jag bli frisk!

Jag klickade hem både klänningen och skorna efter en hel dels funderande. Ska bli roligt att se hur höga de är och om jag kan gå i dem utan att få ont i fötterna.

Jag har fått en idé som alla andra håridér jag får, att jag ska köpa slingor och slinga håret själv, igen. Jag vill ha ljusare nämnligen.. Men vi får se hur det blir med den saken. Men det skulle vara nice med lite ljusare hår. Å andra sidan skulle det inte vara nice om det hela misslyckades och jag fick orange hårfärg. Men det är risker man får ta!

Jag ska försöka sova så snart big brother är slut, om ca tio minuter. Jag hoppas det går bra.. Jag kan aldrig sova när jag är sjuk. Ligger och vänder mig och jag hatar det. Fy.. Men är rätt trött nu så får hoppas på det bästa.

Imorn ska jag bli frisk, hade jag tänkt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback