Första mars

Fattar inte varför men jag vaknade någolunda tidigt idag. Och mådde bra, på riktigt. Skönt. Senare åkte vi till min moster och firade henne lite, hon fyller år på tisdag. Massor med folk och det var rätt trevligt. Åkte hem och åt tacos och ..... dammsög!! Haha, det var verkligen på tiden att det dammsögs i mitt rum. Började bli äckligt dammgt. Men nu är det fräscht igen!

Jag försöker hänga med i Beck men det går segt alltså.. Nu ska jag kolla på alla typ 20 videorna från igår! Haha... Och på videon på Felicia som får mig att skratta varje gång: ''Vad är det som händer, när jag skakar mina tänder... Och borstar bort mina ränder...... För jag är en zebra....''  Haha... love it!!



Lite ljusare ser man iaf att mitt hår är.. Men lite mer än så tycker jag nog att jag vill se efter att ha betalat 800 kronor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback