Det blev ingen död lördag iaf..

Igår kom det lite släkt hit och firade pappa som fyllde år, som sagt. Senare stannade de och käkade middag och så. Då blev det dock lite knas, men men. Blir så jävla irriterad på vissa folk ibland alltså.. Blir galen.

Eftersom jag inte kände för att sitta hemma så planerade jag att möta Johanna på centralen vid halvtio för att dra hem till Anthon med Sofie och Melek. Dock blev det lite smått kaos när Johanna missade bussen från vagnhärad ;p Och alla kisar var dumma så ingen hon frågade kunde skjutsa in henne till Södertälje. Slutade med att vi åkte och hämtade henne ;p Väl hemma hos Anthon var nästa problem hur hon skulle komma hem. Fanns det ingen skjuts var hon tvungen att ta sista bussen hem.. Och återigen var alla dumma och ingen ville hjälpa till lite! Så då blev det sista bussen hem till Vagnhärad för henne, så hon hann inte ens gå ut med oss :( Hon hade ju Gismo hemma som hon var tvungen att vakta över natten, annars kunde hon ju sovit kvar! Men det var roligt så länge det varade iaf!

Vi hade iaf trevligt hos Anthon, lyssnade på Velvet och så. Asbra! Tog farväl av Johanna och så drog vi kvarvarande till Olearys. Det  var jättemycket folk för att vara helgen innan lönehelg! Jag fattade ingenting.. Men det var ju bra och kul. Och jag var rätt så full för första gången på länge. Vilket sedan resulterade i ... att det blev knas. (ja jag har fastnat på knas). En kompis till mig (visserligen tycker jag inte att kompisar gör så) var helt jävla dum i huvudet och jag blev skitupprörd. Inte OK någonstans,någongång. Verkligen inte.

Jaja, innan det hade iaf Sofie, Melek och Anthon lämnat mig och gått till 550. Så jag var lite on my own. Men jag hittade iaf några snälla kisar (har fastnat på det med) som kunde trösta mig. Jag är så känslig när jag är full. Fast jag skulle nog blivit upprörd om jag inte hade varit full också. Inte OK som sagt.

Åkte tvåbussen hem.. Åt mackor och sov. Vaknade idag och kunde knappt svälja. Skitjobbigt, kändes som att jag hade en knöl i halsen :( Var skithungrig men kunde ju inte äta med en böld i halsen.. Men sen åt jag nudlar iaf, det slinker ju ner rätt lätt. Ett tag fick jag nästan panik, kändes som det skulle täppa igen helt. Nu är det iaf lite bättre. Men fortarnade ont och svullet. Inte bra timing då jag ska jobba hela nästa vecka. Och sedan är det lönehelg.. Suuuuuuck.

Well well, idag MÅSTE jag plugga lite teori innan one tree hill, gossip girl, wipeout och Beck. Jag vet inte  varför jag kollar på wipeout, det är så trist.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback