Carry me home

Hejhej. Idag har jag tillbringat 45 minuter till att övningsköra i trafikskolan och sen ytterligare två och en halv timme till att plugga teori där. Det gick väldigt fort. Och rätt så bra. Det är ju alltid roligt! När jag kom hem fortsatte jag, och efter en hel del teoripluggande i Bonniers trafikskola, så gjorde jag teoriprovet där. Och fick gotkänt med goda marginal. Det känns ju lite skönt. Att jag verkar vara på god väg iaf.. För idag är det prick två veckor kvar.

Våra kanaler genom boxer borde vara borta vid det här laget. Och de är de också, på min mamma och pappas tv samt min systers. Men inte på min. Haha. Här är kanalerna kvar. Och jag sitter och väntar på att Vänner ska börja. Fast snart ska pappa börja mecka, tror jag, så då kommer det väl bli knas. Men om han meckar rätt till sist så kommer iaf femman, trean mfl tillbaka. Men inte mitt kära tv400. Sad sad..

Och imorgon ska jag åka iväg till Gillinge igen. För att göra halkbanan. Blir trött bara av att tänka på hur långt det är dit och hur länge det håller på.. Men det går säkert fort, halkbanan. Men att åka fram och tillbaka är så otroligt tröttsamt. Speciellt när man var där för två veckor sedan. Men nu är det lite lättare iaf, inte så nervöst, för nu hittar jag ju.


Kommentarer
Postat av: jude

det heter på trafikskolan gumman! ;)

2009-04-01 @ 21:23:07
Postat av: Camilla

snark


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback