Tisdag på stan

Tja. Idag har jag spenderat större delen av dagen på stan. Mötte först Sara och Alex på Nancys, käkade och kollade i taxfreekatalogen. 8 liter sprit ska beställas, haha.. Taxfree is the shit. Sen fortsatte Sara och jag utan Alex, gick lite ärenden, kollade bikinisar och så. Växlade pengar gjorde vi också.. Wiho. Jag hittade en del kläder, ett halsband och ett par solglasögon också. När Sara sprang till bussen letade jag studentpresent till henne,  hittade en från familjen men orkade inte leta mer efter en från mig så det får bli senare i veckan.. När nu det ska bli, jobbar sju/halv åtta till fyra två dagar i rad nu och sen är det ju fredag. Får hoppas att huvudet mår bra efter jobbet så att jag kan ta mig ner på stan.. För att gå och leta studentpresent till henne på fredag förmiddag känns lite för mkt i sista sekund..

Har suttit och försökt beställa taxfreevarorna större delen av kvällen, men sidan segar så jävla mycket så det går inte. Börjar jobba halvåtta imorgon som sagt, och om man ska ringa och beställa är det mellan 8-12, sen är det försent. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra, få hoppas på att jag kan få en liten rast så jag hinner ringa. Typiskt att man ska vara ute i sista stund som vanligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback