Tröttsamt

Igår invidge jag min nya solstol! Köpt på Jysk för 500 kronor. Jäkligt dyrt när man tänker efter.. Den funkade bra iaf! Men det blev sjukt tråkigt att ligga där enam i tre timmar. Inte ett skit att kolla på. Blev rastlös. Började hoppaomkring. Nejdå. Men jag satt inte still iaf.. Blev skitvarmt också men som tur är har min kära far köpt ett nytt munstycke till vår vattenslang, ser ut som ett duschmunstycke. Men jag skulle vilja ha en vattenspridare. A la när man fortfarande var liten. Eller helst vill jag ha en pool. Vi är poolvakter, woho skulle man kunna tänka, bara det att de inte startat poolen i år, för innan de (våra grannar alltså) åkte så var det så dåligt väder, så det fanns ingen anledning. Så nu är vi poolvakter men kan inte bada i poolen. Att starta den kostar tydligen en massa pengar. Fan.

Jag har precis ringt till doktorn. Mitt stammis-ställe här i stan. Jag har ju tjänat ihop till ett frikort nu som gäller till i oktober. Jag har fått tillbaka mina svinkoppor (ärjagrättsäkerpå) plus att jag har fått ögoninflammation igen. När ska alla diseasesarna lämna mig ifed? Min mamma bli ruinerad av alla medicin hon måste köpa till mig.

Inatt kunde jag inte sova för att jag hade världens magknip och knappt kunde andas normalet pga. det.
Vad kom det ifrån liksom?

Trött man blir..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback