Bättring

God dag kära ni. Min ögoninflammation har lagt sig... Det har även mitt halsont. Bara huvudvärken, hostan och nästäppan som måste försvinna till imorgon nu då. Jag försöker ta det så lugnt som möjligt men blir så jäkla rastlös. Men orkar ingenting ändå, så. Helt sluuut. Snälla jag vill ha ork till imorgon? Jaja, vi får se hur det blir.

Jag har läst i min bok som jag började läsa på Rhodos idag. Den heter 14 år till salu och är en hemsk sann berättelse om en 14årig tjej som blir våldtagen och sen börjar sälja sin kropp. Fattar inte att det jag läser verkligen har hänt, så hemskt.

Jag har lagat middag idag, typ. Även fast jag mådde skitkass stod jag och rullade bacon runt kycklingar med fetaost i. Men det blev ju så gott! Min favoriträtt.

Kul.

En bild från Rhodos:

Kommentarer
Postat av: alexandra

Härlig bild på härliga tjejer :)



Hoppas midsommar blev trevlig trots att du och Fellan inte mådde så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback