Spontan nykter utgång!

Hej. Lite dåligt med tid. Jag ''packar''.  Åtminstone är det meningen att jag ska göra det..

Men igår. Jag hade huvudväärk och mådde skit men åkte ner på stan med Felicia för att handla lite saker inför kreta. Fixade allt och var klar runt halv fem kanske. Åkte hem en snabbis och tog lite huvudvärkstabletter, bytte om osv sen mötte min familj min mosters familj och min morbrors familj nere på Barolo. Åt jättegod förrätt och varmrätt. Efterätten vr dock ingen hit.. Valde fel!  Men vi valde iaf rätt dag att gå på restaurang! Jättefint väder hela kvällen. Tråkiga var bara att huvudvärken höll i sig. Efteråt åkte vi hem till oss och spelade lite Geni, familjen karlsson vann ;)

Min huvudvärk försvann, så jag gick över till Phille där han, Tomas, Jocke och Jens var. Skulle säga hej bara var tanken men slutade med att jag följde med dem till 550. Mötte Marcus, Pontus och Jackan också. Senare drog alla vidare till Olearys. Rätt lite men trevligt folk! Träffade Hall och Matte bla: -) Senare fann jag mig själv sittandes i min bild mot Rosenlund med 4 killar som sjöng med i ''Det vackraste jag vet''. Tio minuter senare satt 4 nya killar och sjöng med i ''What if god whas one of us'' XD haha. Jag körde hem P och parkerade sen bilen hemma. Kommer ut och hittar 7 killar på min uppfart. ?! Haha. Sen gick tre hem till Jackan och jag och resten till Phille.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback