Skitsnack, ge mig kärlek och passion

Såg sista avsnittet av Prison break idag. Fyfan va bra. Bästa av dem alla.

Förutom det så har jag ätit rödbetssalladmacka. Varit och shoppt på Plantagen. Får panik bara jag sätter min fot där, så stort och bara massa blommor överallt. Man vill ha en fin liten blomma men alla ser gräsliga ut. Till sist hittade jag iaf en krukväxt med rosor. Röda. Perfekt.. Sen åkte vi och handlade middag, pasta.

Jag har insett idag vad äckliga folk är! Och så många idioter det finns. Sen undrar jag.. Finns det folk som har blodfetish? könshårsfetish? leverfetish? fotbirafetish? nageltrångsfetish? mjällfetish? maskfetish? finns det fetish för allt? fan va äckligt. störda jävlar.

Aja. Fan vad jag har haft tråkigt idag. Imorgon ska det fan hända något annars jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback