My bloody valentine

Johanna frisknade till mot kvällen igår så jag och Sara hämtade henne i Vagnhärad, vi åkte till Heron, handlade på Willys och ställde oss i biljettkön. Var så sjukt varmt.. När klockan var tio i nio (filmen började tjugo i) så hade vi fortfarande inte kommit fram och köpt biljetter. Ett tag senare var vi inne iaf och som tur var så var det en massa reklam innan så vi missade inget av filmen.

Vi såg ju 3D-filmen My bloody valentine och ett tag satt jag och tänkte på hur komiskt det måste se när alla satt där med de fula glasögonen på sig. Haha. Filmen var bra tycker jag, gillar när man får klura på vem mördarn är, inte så jätteläskig men det fanns gånger man ryckte till och till och med skrek, men det var nog för att allt blir så mycket högre och större på bio. Att det var 3D märkte man inte av så jättemycket faktiskt, hade förväntat mig mer effekter och sånt. Och biljetten kunde ju varit lite  billigare, 125 kronor kostade den.

Underbart att träffa Johanna igen efter mer än en månad :-)


Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha vad nördig du ser ut, Johanna.

Postat av: Johanna

Det var underbart att träffa er! <3

Och Marcus, jag ser cool ut. Visst Camilla?

2009-07-09 @ 11:06:05
URL: http://smilingface.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha ja coolt och inget annat!

2009-07-09 @ 19:32:15
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback